Pages

Friday, February 25, 2011

Part 1

Assalammualaikum @__@

Dh 2ari..balik kije jew..aku dh mula xbape nk ckp dgn mummy...sory mum..bkn mrahkn mak tp emosi aku agk trganggu ckit..aku msuk umah,senyum & trus masuk bilik..salin baju n T__T ps2 dh aku g mndi..smbung T__T..ps2 msuk bilik T__T & trus & trus T__T..mata dh makin sebam!!!...ntah la makin ari makin aku xley trima...

Setiap ceruk/tempat aku g...suma 2 kenangan aku!!..mcm mna aku nk blaja utk "KUAT"..msuk jer dlm keta...aku akan trus T__T..Subhanallah..aku xnk trlalu mngikut prasaan aku tp aku trlalu lemah...aku xpnah mnyesal kenal "DIA'..
'Dia' mengajar aku erti sabar,rindu,syg hurmm...slalu trngiang2 nsihat 'dia' bila aku dlm kdaan sedey,kcwa dgn kdaan skeliling...'Dia' slalu nasihatkn aku..ikhlas bila bt ssuatu kije sb bila kita bantu org jgn sskali kita arapkan bantuan org tue balik sbb bila kita arapkn slalunya kita akan kecewa... Dlm kdaan apa skalip0n aku smada sedey,epy,marah dll slalu 'dia' tmpat aku mngadu..sbb slalu nsihat dia xpnah dia 'menang' or katakn aku betul sbb 'dia' nk aku trima kdaan msa 2..kdg2 dia slalu gelak2 n ckp 'dh mrahkn org abis suma kna tempias'...slalunya aku sndri akan c0ol..

alhmdulillah...asa tenang sgt bila dpt brciter..k la geng..nnti jmpa lg di entri yg len..daa

nota mata : JANJI ALLAH ITU PASTI...aku kena kuat demi kebahagian dia..mngkin pngorbanan ini akan berikn brlipat kali ganda kebahagiaan pd 'DIA"

0 comments:

Post a Comment